speeder pisze:felgi brzydkie moim zdaniem

ale stan ładny. W ogóle podoba mi się ten samochód.
No skusiłem się na stan i cenę, plan był założyć takie cudo:


Sam je ściągałem w auta w tym samym kolorze co moje i wyglądało to nie źle, chociaż te zimowe bardziej mi się podobają. Spróbuję je odsprzedać w cenie takich 18" i jeszcze na lato sprawić sobie te planowane
Jak Ci się podoba to bierz, zdecydowanie lepszy niż się wydaje, 0-100 na głowę nie bije (seria 8.6s), ale elastyczność powala, przynajmniej u mnie po modach. Bmw 530d, audi A6 3.0tdi czy mercedes E320 (porównywalne roczniki) wymiękają na prostej. Na zakrętach już trochę niestety siada, ale jak na francuza, dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu (regulowana twardość) na prawdę daje rade. Hamowanie proporcjonalne do przyśpieszenia, tarcze 330mm przód, opcja 4tłoczkowe zaciski brembo.
Wyposażone są na prawdę dobrze, nie robi wrażenia jak niemiec, ale jak na swoją cenę, szał. Przyzwoity model kupisz poniżej 20 koła, o koknurencji poniżej 40 w takim stanie zapomnij.
Jeszcze edit, BMW 530 rzadko mieści się w 10l, a ten 200km po mieście + 500km trasy, z czego 100 po autostradzie na pełnym gazie(150-200), a reszta 110-130 średnie spalanie 7,8