Jakby do Veyrona zamontować LPG
Ale właśnie koszt jazdy przemawia no i muszę to zrobić, bo będę jeździł bardzo dużo
a gaz taki za 2700-3200 zamontuję i jeszcze poczytam jaki zestawik złożyć żeby śmigało 



Jakby do Veyrona zamontować LPG
Ale właśnie koszt jazdy przemawia no i muszę to zrobić, bo będę jeździł bardzo dużo
a gaz taki za 2700-3200 zamontuję i jeszcze poczytam jaki zestawik złożyć żeby śmigało 



W planach zahaczyć o Amsterdam, Brukselę, Paryż, Londyn, ale jest na to tylko 5dni więc wybiorę raczej tylko Amsterdam i Paryż





zbiornik pewnie stako wybierzesz, trwały, w przystępnej cenie
a wielozawór to dobiera się do zbiornika 


Na pewno będę jeszcze długo czytał, szukał co będzie najlepsze, ale już mniej więcej wiem co i jak 





modó³ wm mugen sport cdti

. Ważne, że tanio się jeździ
Za 2 lata planuje się przesiąść na Dieslaaaa także nie będę się martwił czy zepsują się wtryski czy nie


Toyotka spisała się znakomicie
9km w korku 2h pod górkę wykończyło je.

158800km (nawet dla niezbyt wprawnego oka jest to autentyczny przebieg. Ja to jestem pewien
) na tym sprzęgle no to wiadomo, że jeszcze pojeździ i to nawet do 200000 by dobiło spokojnie, ale po prostu wysoko bierze czego ja nie lubię. Dodatkowo 9km pod górkę w 40* upale odcisnęło na nim się choć trochę i wtedy przy wciskaniu i wyciskaniu co 4sekundy przez 2h potrafiło szarpnąć. Teraz po postoju już jeździ normalnie jak zwykle i można by było jeszcze długo pojeździć, ale jak chcę nim takie trasy robić częściej i chcę mieć spokój, że mi nie pieprznie w połowie europy no to 300zł na wiosnę wolę zainwestować
A to wiadomo kiedy taki korek mnie zatrzyma?
Jeden, drugi czy trzeci korek wytrzyma, ale w końcu ze zmęczenia je***e i tylko koszty lawety czy innych pierdół 





Powodzenia!Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości