Witam. Wstawiłem nowy cylek 72 z głowicą do swojego junaka. Siedze w motorach a raczej w zabytkach od paru lat, wyłącznie silnik 2t starszych produkcji (jawa, komar, ogar itp). Po tych latach jakoś nie mam doświadczenia w 4t. Potrafie ustawić rozrząd i wyregulować zawory ale jakoś nie moge rozwiązać tego problemu. Od wstawienia mam przejechane około 300 km. Silnik nie ma takiej dużej mocy. U znajomego po wstawieniu 72cm3 od razu było widać ogromną różnice, w moment na liczniku pokazywało 80-90. A u mnie nadal bez zmian tylko lekko mocniejszy. Na 50cm3 leciał licznikowe 65 lecz wtedy mu brakowało mocy, bo jeszcze 4 bieg sie nie kończył, teraz jest identycznie na 72cm3. Wina zbyt długiego przełożenia? czy może źle zawory wyregulowane? (0.06 i 0.08). Pozdrawiam
mógł bys jeszcze pomyśleć o stożkowym filtrze powietrza, może przydała by sie nowa świeca, z zębatkami to zależy co chcesz osiągnąć ja włożyłem większą o 2 ząbki i dysze 78 i w porównaniu do 49 jest różnica, szału nie ma ale jest lepiej niż było
bury159753, To znaczy jak jeździsz często sam, to zapodaj mu 16 ale jeżeli z pasażerem to zakładaj 15 bo na 16 będzie mu ciężko.
jajowy95,
mógł bys jeszcze pomyśleć o stożkowym filtrze powietrza
Jak zmienisz filtr będzie tylko głośniejszy a tak to dostaje więcej powietrza, czyli trzeba mu więcej paliwa.A mocy nic więcej nie przybędzie.
Jak zmieniasz filtr to najlepiej gąbkowy, bo te stożkowe to wciągają rożne rzeczy
Ostatnio zmieniony pt 23 sie, 2013 przez bartonfigher77, łącznie zmieniany 1 raz.
Zaraz pojade do sklepu po świece, popytam o NGK. I zajadę zapytać sie czy dysza juz większa przyszła bo zamawiałem tydzień temu, i nie odbierałem : ) Polecacie jakąś dobrą firme filtrów ? I mam kolejny problem z deklem od zębatki. Był on przykręcony kluczem pneumatycznym, lecz odkręcić już nie moge ponieważ główka śruby sie zjeździła. Co mi na to poradzicie? Pozdrawiam.