• Administrator
  •  

Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>

Ogar 900 R - Gaśnie na wysokich obrotach.

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Tidziak
Amator
Amator

Ogar 900 R - Gaśnie na wysokich obrotach.

Postautor: Tidziak » śr 26 cze, 2013

Na wstępie chce powiedzieć że jestem zielony w sprawach motoryzacji. Romecik jest moim pierwszym motorem. Mam go od roku. Bez awaryjny przez cały ten okres. Dziś wymieniłem moduł na odblokowany. Zbiera się bardzo dobrze i dostał niezłego kopniaka. Koniec z jazdą 50km/h. Teraz mogę pośmigać lajtowo 70. :D Problem tkwi w tym że gdy dodam szybciej gazu na całość manetki to gaśnie. Dzieje się też tak że podczas jazdy gdy przekręcam manetką dalej niż ok. 3/4 to Ogar zaczyna przerywać i tracić na obrotach. Nie mówię już o jeździe z góreczki na całym gazie - Nie ma mowy. Od razu przerywa i gaśnie. Co może być nie tak ? Nie regulowałem ani nie czyściłem gaźnika. Nie znam się na tym. Wydaje mi się że czyścić nie trzeba , ponieważ przejechałem 1500km. Docierany był moim zdaniem dobrze , tak jak zalecili w serwisie. Co poradzicie w tej sprawie ? Z góry dzięki. :)

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Ogar 900 R - Gaśnie na wysokich obrotach.

Postautor: ReallY » śr 26 cze, 2013

Niestety czeka cię regulacja, na początek sprawdź świecę a potem wyreguluj gaźnik. ;)
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Tidziak
Amator
Amator

Byłem właśnie odkręcić plastiki i dobrać się do gaźnika. Przeczytałem w internecie że muszę zakręcić jedną śrubkę od powietrza i odkręcić o jeden obrót , a potem próbować obracać dalej. Wydaje mi się że nawet po większym obróceniu tej śrubki nic się nie zmienia. Wytłumaczył by ktoś jak to zrobić porządnie ?

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Pojazd: Hyosung GT 650r

Postautor: ReallY » śr 26 cze, 2013