• Administrator
  •  

Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>

Knight: Brak ładowania - swap Lifan 120 z rozrusznikiem

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Reezus

Knight: Brak ładowania - swap Lifan 120 z rozrusznikiem

Postautor: Reezus » pt 05 cze, 2015

Witam, posiadam Jincheng Knight i przyszedł mi dzisiaj Lifan 120 z rozrusznikiem i 6-cio cewkowym iskrownikiem czy jak to się tam nazywa (jestem mechanikiem samochodowym, mało się na motorkach znam) z tej strony http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/251- ... sznik.html i po kilku przeróbkach go wmontowałem w rame i go odpaliłem i silnik chodzi pięknie (jeszcze na gaźniku od 50tki) tylko nie mogę jakoś zrobić by ładował aku, z silnika idzie 5 przewodów z czego dwa z nich do modułu zapłonu: czarno-czerwony i niebiesko biały, zostają różowy, żółty i zielony i nie ważne jak to podłączę pod te trzy kabelki co zostają po podłączeniu tych od CDI to na akumulatorze się nie zmienia napięcie, wręcz spada bo się nie ładuje a włączone światła prąd podjadają.

Nie wymieniałem regulatora napięcia (na pewno działał na starym silniku), mam 4-pinowy i te powinny niby działać z tym układem 6-ciu cewek, czy nie? Jak co to od instalacji elektrycznej kabelki co zostają są koloru żóltego, białego i zielono-czerwonego, oryginalna nie przerebiana instalacja Knighta (przynajmniej ja nic nie grzebałem).
Do silnika nie dali żadnego schematu instalacji a to co znalazłem na internecie nie miało takich kolorów kabli co ten ma.
Dodam jeszcze, że doszedłem do tego, że ten zielony z silnika ma zwarcie z masą (pewnie nią jest) a w instacji ramy biały i żółty idą do regulatora napięcia, reszty kabli nie mogę ogarnąć.
Co tam znowu robię źle, może mi ktoś powiedzieć?

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Knight: Brak ładowania - swap Lifan 120 z rozrusznikiem

Postautor: ReallY » pt 05 cze, 2015