biorąc pod uwagę chiński silnik z ogarów itp.
plusy:
-duże możliwości tuningu
-małe spalanie
-manual
-bez problemu można zmieniać sprzęgła na półautomatyczne i odwrotnie, według uznania
-można "latać" na kole bez natychmiastowego zatarcia
-prosta konstrukcja
-możliwość założenia dodatkowego chlodzenia w postaci chłodnicy oleju
-dźwięk
-wysoka kultura pracy w dobrej 50ccm
-niska moc
-dobry wał
minusy
-słabe materiały wykończeniowe
-wszystkie śruby krzyżakowe powinny być imbusowe
-głowica e22 zamiast ABxx
-blokowane kanały w glowicy
-rozrusznik to kompletna pomyłka
-jak spadnie łańcuch na przedniej zębatce to nie unikniemy uszkodzeń
-słabej jakości zestawy 72ccm chińskie (szczególnie tłoki i zawory)
-wąski przelot oryginalnych kolanek wydechowych
-słaba dostępność części tuningowych
-korki zaworów powinny być takie przykręcane na 2 śruby
-za ciężkie popychacze zaworów
-motor trochę za bardzo nastawiony na oszczędność
-przełożenia skrzyni trochę za długie pomiędzy 3 a 4
-oryginalne gaźniki niskiej jakości
-cylinder żeliwny
-ciężkie magneto
-ciężkie sprzęgło
hmm i to by chyba było na tyle